۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 854920

تور تنیس مردان جهان با حضور ورزشکارانی از ۲۳ کشور جهان به عنوان آخرین رویداد جزیره تنیس در کیش آغاز شد.

آغاز تور تنیس مردان جهان در کیش

به گزارش قدس انلاین، رقابت های بین المللی تور جهانی تنیس مردان (فیوچرز سابق) امروز یکشنبه با بازی تنیسورها در دهکده ورزشی المپیک کیش آغاز شد و ایران که پس از ۹ سال میزبانی این مسابقات را عهده دار شده پذیرای ۹۰ ورزشکار از ۲۳ کشور جهان است.

تنیس بازان تا ۲۸ اسفند در این جزیره برای کسب رتبه های برتر باهم رقابت می کنند و ۶۴ نفر از این تعداد در روز اول نیز در قالب ۳۲ دیدار به مصاف هم می روند.

مجارستان، چین، فرانسه، ایتالیا، هند، سوریه، رمانی، روسیه، الجزیره، برزیل، چک، اسلواکی، آلمان، مالزی، ترکیه، اتریش، پرتغال، سوئیس، پاکستان، بلاروس، استرالیا، کانادا، اسپانیا ملیت ورزشکاران حاضر در این مسابقات است.

براساس تفاهم نامه همکاری مشترک بین فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی و سازمان منطقه آزاد کیش برگزاری ۱۲ رویداد بزرگ ملی و بین المللی تنیس از نیمه شهریور تا پایان سال جاری با حضور گسترده جامعه تنیس کشور در سطح ملی و تنیسورهای مطرح بین المللی در قالب رویداد جزیره تنیس در کیش برنامه ریزی شده است.

تاکنون هفت رویداد شامل رقابت‌های قهرمانی مسابقات رده سنی ۱۰ تا ۱۸ سال پسران و دختران، تور تنیس زیر ۱۴ سال و زیر ۱۶ سال آسیا، جام حذفی تنیس بانوان، تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال و جام خلیج فارس برگزار شده است.

جزیره کیش دارای دومین مجموعه تنیس کشور است که شامل ۱۴ زمین تنیس کورت، زمین های تنیس ساحلی و یک استادیوم تنیس است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.